Pingstkyrkan på Näset i Skanör

Det har varit väldigt roligt att få bo i Pingstkyrkan i Skanör. Vi har verkligen känt oss välkomna i församlingen. Det har också varit härligt att få se församlingens hjärta för Skanör och den delen av Sverige. De vågar längta, hoppas och bygga för mer av Gud i Skanör, oerhört inspirerande! Veckan avslutades med grillkväll med församlingen och att en av församlingens ungdomar hängde med oss ut när vi på nytt evangeliserade utanför Falsterbos nattklubb. Tack familjen Villablanca och församlingen! /Peter och Jessica, i mörkret under ett paraply i Simrishamn

Kommentarer
Postat av: Angelica

2009-08-04 @ 00:14:42
Postat av: Angelica

Kul med bilder :)

2009-08-04 @ 00:15:52
Postat av: Ann Runsteen

Å, goa ni! Man känner värmen från GUD i era berättelser och bilder. Halleluja!

2009-08-04 @ 10:44:59
Postat av: Malin

Härligt det verkar på missionsresan! Gud är stor:)

2009-08-04 @ 10:46:45
Postat av: Josse

Nu är jag hemma på lilla Klädesholmen. Fick idag se soluppgång på östkusten och solnedgång på västkusten. Roligt tycker jag. Jag kommer att sakna er alla så grymt mycket. Tack för den underbara tid jag fick med er. Jag ska be för er varje dag. Hör av er om det är ngt särskilt som ska bes för. Bloggen ska jag självklart följa. Lycka till och Guds välsignelse. Stor kram Josefine <3

2009-08-04 @ 23:56:08
Postat av: Christian

Gud han är god,det var en härlig tid i skanör och jag tror gud kommer ösa av sina välsignelser över simrishamn genom er. jag tror romarbrevet 12 är till er.om enhet,kärlek till varandra,o anpassa er inte till världen utan var galna o påhittiga för jesus:)

blessings,kram

Christian

2009-08-05 @ 21:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0